پایگاه تخصصی آسیبهای اجتماعی | سایت شخصی حمزه شریفی دوست

کتاب “قانون جذب و اسلام” در نمایشگاه قرآن پرفروش شد

کتاب «قانون جذب و اسلام» در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به جمع پرفروش‌ها پیوست.

0 651

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، «قانون جذب و اسلام» عنوان کتابی است که نشر معارف آن را به تازگی به چاپ رسانده و در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارائه کرده و در ردیف پرفروش‌های این انتشارات قرار گرفته است.

این اثر، بررسی مستندات دینی قانون جذب است که حمزه شریفی دوست آن را به نگارش درآورده است. این نویسنده در فصل نخست با عنوان تاریخچه قانون جذب، تعریفی از این قانون ارائه کرده و مطالبی درباره حقیقت آن نوشته است و در فصل دوم با عنوان «دعا و قانون جذب» در رابطه با دعا، جایگاه خدا در قانون جذب و معنای استجابت در معارف دینی را موردتوجه قرار داده است.

«شکرگزاری و قانون جذب»، «تلقین و قانون جذب» و «خوش‌گمانی و قانون جذب» به ترتیب عناوین فصل‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده و در ادامه به مطالبی درباره «تفکر و قانون جذب» و «فال نیک و قانون جذب» اشاره شده است. همچنین در فصل نهم معانی مختلف فال، ضعف سند روایات فال و ملاک در فال و قانون جذب بررسی شده است.

نگارنده در ادامه در فصل «نفوس بد و قانون جذب» به شگون بد در حدیث دفع پرداخته است، «دعوت به امور منفی در اسلام» عنوان فصل یازدهم است که مطلبی درباره نیمه پنهان آدمی نوشته است و در فصل پایانی درست و نادرست‌های قانون جذب را آورده است.

نویسنده این کتاب در ادامه در سخن پایانی نوشته است: رسالت اصلی این کتاب پرداختن به این پرسش بود که آیا اسلام قانون جذب را تأیید می‌کند یا خیر، آیا مفاهیمی که بعضی سخنرانان مسلمان امروزه کشور به عنوان مستندات دینی قانون جذب مطرح می‌کنند، حقیقت با ادعای قانون جذب که ارتباط‌گیری ذهن با رویدادهای عالم خارج است، منطبق است؟ آیا ادعای خلق و آفرینش گری و جذب اتفاقات مشابه با تجمعات ذهنی که در کارگاه‌های راز تکرار می‌شود با ادله دینی قابل اثبات است یا خیر؟

گفتنی است، کتاب «قانون جذب و اسلام» توسط حمزه شریفی دوست توسط نشر معارف با شمارگان ۲ هزار نسخه و با بهای ۶ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)

نظر شما درباره این مطلب چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.